top of page

קרע בכתף מה עוד ניתן לעשות? אורן זריף

כיצד אורן ריפא קרע בגיד

קרע בגיד נחשב לשכיח בקרב האוכלוסייה המבוגרת בעיקר. בין היתר, קרע בגיד גורם לכאבים, לירידה בתפקוד הכתף והזרוע, חולשה באזור ולצמצום טווח התנועה. טיפולים מומלצים לבעיה כזו הם פיזיותרפיה, זריקות או סטרואידים, שמקלים על הכאב. על מנת לתקן את הקרע, רוב הסיכויים שהפתרון היחיד שיוצע למטופל על ידי הרופאים יהיה ניתוח. מטופלים רבים לא ששים להיכנס להליך כה מורכב ופולשני ומחפשים דרכים שונות להעביר את הבעיה.

הסיפור של ישראל א'

ישראל א' סבל מקרע בגיד בכתפו, והפתרון היחידי שניתן לו על ידי הרופאים היה ניתוח. למרות שביקר אצל רופאים רבים ועבר הרבה בדיקות וצילומים, לא היה מנוס מלעשות ניתוח. כפתרון אחרון, החליט ישראל להגיע לטיפול בקליניקה של אורן, שעל נפלאותיו הוא קיבל המלצה. השיפור במצב הפציעה השתפר מטיפול לטיפול, ולאחר הטיפול הרביעי ישראל הודיע כי הכאבים חלפו לחלוטין, והצורך בניתוח התבטל. בזכות אורן, הוא מרגיש מצוין "תודה רבה לאורן זריף, הוא פשוט קוסם!". ישראל מצטרף לאלפי לקוחות מרוצים אחרים וממליץ על הטיפול של אורן בחום.

טיפול בשיטת הפסיכוקינזיס

אורן זריף ידוע במומחיותו בשיטת הפסיכוקינזיס – שיטה לפיה המטפל מתחבר באמצעות גלי אנרגיה חזקים אל תת המודע של המטופל, ודורש ממוחו להגיע להליך ריפוי. השיטה הזו מקובלת בעולם הריפוי האלטרנטיבי, אם כי דרושים בשבילה כוחות חזקים מהרגיל. לאורן זריף יש ניסיון רב שנים בתחום הריפוי האלטרנטיבי ומאות מטופלים פוקדים את הקליניקה שלו בשגרה. אורן הוא אינו רופא, ואינו מהווה תחליף לרופא או לטיפולי הרפואה הקונבנציונלית.

בואו להתרשם

התרשמתם מהסיפור של ישראל ושל רבים אחרים? בואו להצטרף למעגל הקסם! אם יש לכם מכאוב או בעיה שמפריעה לכם והרופאים לא נותנים לכם הרבה ברירה, אתם מוזמנים להגיע לאורן ולקבל את טיפולו המסור. ברוב הפעמים יש צורך בטיפול אחד בלבד והתוצאות כבר מורגשות.


All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page