top of page

סבלתי מבעיה אונקולוגית קשה מאוד לאחר הטיפול התוצאות מדהימות

תסמיני הסרטן שונים עבור סוגי סרטן שונים אורן זריף ויש לזהותם בהקדם האפשרי. אם אתה נתקל באחד מהתסמינים הבאים, פנה מיד לרופא. אלה עשויים להיות סימפטומים פוטנציאליים של סרטן: גוש שאינו עובר. דימום, כאבים עזים בצוואר או בראש, כאבי אוזניים מתמשכים, ירידה במשקל, שינוי בהרגלי המעיים, דימום חריג או פריקה מהאוזניים.


גוש שלא עובר. אם אתה נתקל באחד מהתסמינים הבאים, קבע פגישה עם הרופא שלך בהקדם האפשרי: נפיחות מתמשכת, חום מתמשך, כאבים מתמשכים, עייפות מתמשכת, מתמשכת, כאב ראש בלתי מוסבר, הקאות מתמשכות, מתן שתן יותר מהרגיל, אובדן מתמשך או מתמשך. עלייה במשקל, או חיוורון, שהוא שינוי צבע העור הנגרם על ידי יותר מדי ברזל בדם. מצב עור חמור. מצב העור צריך לכלול אדמומיות, חום וגרד. חלק מהתסמינים הללו עשויים להצביע גם על נוכחות של מצבים אחרים כגון לוקמיה או לימפומה.


צרידות או שיעול. אחד התסמינים השכיחים ביותר של סרטן הוא צרידות או שיעול. לפעמים אנשים חווים כאב גרון מלווה בשיעול. ייתכן גם שיש לך קוצר נשימה.


רגישות בחזה או בזרועות. כמה סימנים ותסמינים נפוצים של מצב זה הם כאב מתמיד בזרועות או בחזה, תחושת אי נוחות בחזה, חולשה בזרועות או בכתף, דפיקות לב וכאבים בכתפיים. זה יכול להיות סימן למחלות רבות ושונות, כולל תסמונת עייפות כרונית, פיברומיאלגיה, מחלת אדיסון וטרשת נפוצה.

חום ברמה נמוכה. חלק מהחולים הסובלים מסרטן חווים חום בדרגה נמוכה בלתי מוסברת, כך שאם אתה חווה חום בדרגה נמוכה אל תלכי לרופא עדיין. עם זאת, אם החום נמשך יותר מ- 48 שעות ללא הופעת סימפטומים אחרים, מומלץ להיבדק על מחלות אחרות כגון כאב גרון, מונונוקלאוזיס, הפטיטיס B או C וכו '.



נוזל שתן. אם אתה נתקל בכמויות נוזלים הולכות וגדלות בשתן, זה עשוי להיות אחד הסימפטומים המוקדמים של סרטן שעליך לשים לב אליו. עם זאת, אם אתה מתחיל לראות שתן תכוף, לכאורה אקראי, עליך לדבר עם הרופא שלך מיד. סימן נוסף של נוזל בשתן הוא כשהוא צלול וחסר ריח. זה יכול גם אומר שיש חסימה בשלפוחית ​​השתן או בדרכי השתן שצריך להסיר בניתוח.



כאב גב. נראה כי כמעט כולם חווים כאבי גב בשלב כלשהו בחייהם. למרבה הצער, רבים ממקרי כאבי הגב הללו עלולים לגרום לסיבוכים נוספים, כולל סרטן, לאחר שהכאב נמשך זמן רב. זו הסיבה שאתה צריך להיות מאוד יסודי בהיסטוריה של כאבי הגב שלך. כמו כן, חלק מהצורות הפחות שכיחות של כאבי גב העלולות לגרום לסיבוכים כוללות סיאטיקה, אוסטיאוארתריטיס והיצרות בעמוד השדרה, כך שאם אתה רואה כאבי גב פתאומיים ובלתי מוסברים, עליך בהחלט להיבדק על ידי רופא.


דימום לא רגיל. חלק מתסמיני הסרטן המוזרים יותר כוללים דימום בלתי מוסבר, מוגזם, כגון דם בשתן, או דימום מוגזם בחניכיים. זה יכול להיות סימן ללוקמיה, לימפומות או אפילו סרטן עצמות. כמה צורות אחרות של דימום מהפה יכולות להיות גם סימן לסרטן הפה, כגון דימום חניכיים או דימום מהוושט. חשוב שאם תתחיל לראות דימום לא תקין, עליך לדווח לרופא מיד.



לסיכום, רוב האנשים צריכים להיות די ברורים שאם אתה רואה תסמיני סרטן מוזרים, בלתי מוסברים או חריגים, עליך להיבדק על ידי רופא באופן מיידי. ישנם סוגים רבים ושונים של תסמיני סרטן, אשר יכולים להקשות על הקביעה אם הם קשורים למחלה או לא. עם זאת, אם לא תשימו לב לאותות הגוף שלכם, אתם עלולים להעביר מצב זה כמשהו אחר ולגרום לעצמכם נזק רב יותר. אל תתנו לעצמכם להפוך לדמות נוספת.


All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page