top of page

אחת הבעיות הנפוצות ביותר בראייה היא ניוון מקולרי. אורן זריף

סוגי בעיות עיוורון בעיניים

אנשים עם סוגים מסוימים של בעיות עיניים, כמו אסטיגמציה או קוצר ראייה, חווים לעיתים קרובות קשיים בעת קריאה או ראייה של אובייקטים קרובים. במקרים רבים ניתן לתקן בעיות אלה עם אנשי קשר לרוב. עם זאת, ישנם גם מקרים בהם יש צורך בניתוח, ואלה יכולים לכלול גלאוקומה, קטרקט וניוון מקולרי.


העין האנושית היא מבנה נפלא שמאפשר לנו לראות את כל מה שאנחנו רואים דרך העיניים. למעשה, העיניים שלנו כה מורכבות ומתקדמות, עד שיש אנשים שאינם יכולים אפילו לראות את ידיהם. המערכת המדהימה הזו היא למעשה סדרה של מצלמות זעירות ואינדיבידואליות שעובדות יחד כדי לספק תצוגה ברורה של העולם סביבנו. למרבה הצער, מערכת זו יכולה לפעמים להיכשל בביצועים כפי שתוכננה, ואנשים עשויים לגלות שהם מתקשים לראות דברים שהם בדרך כלל היו עושים.


שתיים מהבעיות הנפוצות ביותר בעיניים הן קוצר ראייה ורוחק ראייה. אם אתה מתקשה לראות דברים מקרוב, ייתכן שאתה סובל מקוצר ראייה. המשמעות היא שקוצר הראייה שלך הוא למעשה תוצאה של העין שלך שלא מסוגלים למקד את האור שנכנס לעיניים כמו שצריך. אנשים עם סוג כזה של בעיות מוצאים שקשה מאוד להתמקד באובייקט רחוק. בנוסף, כאשר אתה מסתכל על אובייקט מקרוב מדי, לרוב יהיה לך כאב ראש.



סוג אחר של בעיית ראייה הוא רוחק ראייה. עם בעיה זו, יתכן שלא תראו דברים בצורה ברורה במרחק. אתה עלול לחוות תמונה מטושטשת גם כאשר אתה מסתכל על אובייקט רחוק. לפעמים, הנוף המטושטש מלווה גם בכאב ראש.


ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן לטפל בבעיות בעינייך. לרוחק ראייה, לרוב מומלץ להרכיב עדשות מתקנות. עם זאת, עליכם לבחור משקפיים לסובלים מקוצר ראייה. הסיבה לכך היא שמסגרות המשקפיים יגדילו את האור שנכנס לעיניכם. אם ברצונך להימנע מהטרחה של נטילת משקפי מרשם, כדאי לך להסתכל באינטרנט ולבחור זוג עדשות מגע דו-מוקדיות.


אם העיניים שלך נתקלות בבעיות בגלל אסטיגמציה, ייתכן שתוכל לנצל סוגים רבים ושונים של פתרונות. הדבר הטוב ביותר לעשות למען הבעיה היא לבקר אצל אופטומטריסט. הוא או היא יבדקו את עינייך ויבדקו מה האפשרויות שלך. לעתים קרובות, הטיפול מורכב פשוט משימוש במנסרות, כך שעיניך יוכלו לראות אור שהוחזר מעל פני השטח. במקרים מסוימים, המצב ידרוש ניתוח לתיקון.



אנשים רבים חווים בעיות בראייה בגלל הגיל. טבעי לחשוב שמשמעות הדבר היא שהראייה שלך תידרדר ככל שתתבגר. למרבה המזל, זה לא המקרה. במקום זאת, לעתים קרובות יש צורך להרכיב משקפי ראייה על מנת לקבל ראייה ברורה. אפילו ילדים יכולים לקבל אסטיגמציה אם הם מבלים זמן רב ליד מחשב.


לא משנה איזה סוג של תיקון עיניים יש צורך, ישנם מגוון פתרונות זמינים. לפני שתקבל החלטות כלשהן, עליך להקדיש זמן לשקול את כל האפשרויות שלך. ההחלטה הסופית צריכה להיות החלטה המתבססת על צרכי המצב הספציפי שלך. כאשר אתה שוקל את הסוגים השונים של פתרונות לטיפול בעיניים, סביר להניח שתוכל לזהות נושאים מסוימים שאתה צריך להיזהר מהם. במחקר מדוקדק תוכלו להבטיח שהראייה שלכם תישאר שלמה ושיש למשפחה שלכם סביבה מהנה ובטוחה.


גיל הוא אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שאנשים מתחילים להבחין בבעיות בראייה שלהם. במקרים רבים אנשים מתחילים להבחין בבעיות כמו טשטוש, הילות או כתמים עיוורים ככל שהם מזדקנים. מכיוון שרוחק הראייה יכול להשפיע על אנשים בכל הגילאים, יש הרבה דרכים לטפל ברוחק ראייה. אנשים רבים מרוצים מהתוצאות של עדשות מגע או דו-מיקוד. אנשים אחרים זקוקים למשקפיים או אנשי קשר כדי לתקן את הראייה שלהם.


אחת הבעיות הנפוצות ביותר בראייה היא ניוון מקולרי. ניוון מקולרי הוא כאשר אזור הרשתית הנקרא מקולה הופך מצולק. כאשר שכבה זו של סיבי עצב מתדלדלת, היא עלולה לגרום לירידה בראייה המרכזית של האדם. אמנם ישנן אפשרויות רבות לטיפול עבור אנשים הסובלים ממצב זה, אך אין שום התחייבות אמיתית כי המטופל ישמור על ראייתו ההיקפית.


לעיתים קרובות קשה לאתר מצבי ראייה כמו קטרקט וניוון מקולרי. רוב בעיות העיניים המדווחות לרופא אינן דורשות שום סוג של טיפול רפואי. עם זאת, חשוב לבדוק באופן קבוע את עיניך על ידי רופא עיניים. ניתן להפחית את ההשפעות של מצבים אלה באמצעות טיפול. אם אתה חושד שיש לך אחת או יותר מבעיות ראייה אלה בעיניים, חשוב לדבר עם רופא המשפחה שלך.

 

All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page