top of page

סרטן הערמונית מתחיל לרוב בערמונית. זה מתחיל כאשר תאים בריאים בערמונית מתרבים ללא שליטה. אורן זריף

סרטן הערמונית - תסמינים

סרטן הערמונית מתחיל לרוב בערמונית. זה מתחיל כאשר תאים בריאים בערמונית שלך מתרבים ללא שליטה. תאי סרטן בערמונית עשויים לנסוע לעצמות סמוכות או לרקמות אחרות ולצמוח שם. כאשר תאי סרטן הערמונית עושים זאת זה נקרא גרורות. משמעות הדבר היא שהסרטן התפשט מהערמונית לחלק אחר בגופך.


תסמינים של סרטן הערמונית כוללים בדרך כלל אחת או יותר מהפעולות הבאות: הטלת שתן מתמשכת וחוזרת, דם בשתן או בזרע, ירידה לא מכוונת במשקל, ירידה לא מכוונת ופתאומית במשקל, כאבי גב תחתון או נוקשות, חום לא מכוון, כאבים או רגישות ברגליים או רגליים, ונפיחות או אדמומיות בקרסוליים, בירכיים או בירכיים העליונות. לעולם אין להתעלם מתופעות אלו מכיוון שהן יכולות להיות סימנים למצב או מחלה חמורים יותר. הם צריכים להיפגש על ידי רופא מיד לצורך אבחנה נכונה. הטיפול היעיל ביותר בסרטן הערמונית מורכב מ: טיפול בהקרנות או ניתוח, או טיפול הורמונלי או רדיותרפיה. רוב הגברים הסובלים מסרטן הערמונית בוחרים לעבור ניתוח מכיוון שזו הדרך המהירה ביותר להיפטר מהבעיה.


טיפול בהקרנות משמש לטיפול בסרטן הערמונית, אך לעיתים ישנן תופעות לוואי. הם יכולים לכלול חולשה או אובדן שרירים, כאבים בחזה ותסמינים של סרטן הערמונית כמו אין-אונות או בריחת שתן. אם אתם חשים בסימפטומים אלו, שוחחו עם הרופא מיד. רדיותרפיה גורמת גם למספר תסמינים כמו עייפות, הקאות ועצירות. לפעמים משתמשים בכימותרפיה כדי להרוג את התאים הסרטניים הנותרים. בניתוחים משתמשים רק במקרים בהם אין טיפולים אחרים, בהם כבר הוסר שלבים מוקדמים של סרטן הערמונית, ובו הרופא קובע שהסרטן התפשט באופן משמעותי.

All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page