top of page

מחלת פרקינסון כוללת גם כמה תסמינים שאינם מוטוריים כגון עוויתות שרירים בלתי נשלטות, אורן זריף

מחלת פרקינסון - הבנת מערכת העצבים ותרופות המשמשות לטיפול בה

מחלת פרקינסון היא מחלת מוח חשוכת מרפא, שגורמת לנוקשות יתר, רועד וקושי בשיווי משקל, קואורדינציה והליכה. תסמיני פרקינסון מתחילים בדרך כלל באטיות ומחמירים עם הזמן. בסופו של דבר, אנשים עשויים להתקשות ללכת, לדבר ואפילו ללכת בעצמם.


מחלת פרקינסון כוללת גם כמה תסמינים שאינם מוטוריים כגון עוויתות שרירים בלתי נשלטות, שרירים נוקשים, יובש בפה, אובדן שיווי משקל, הפרעות רגשיות, בעיות דיבור, חרדה, עייפות, הפרעות בתפקוד המיני, עצבנות, טיקים, רעד, לחץ על השרירים, קשיי בליעה, ירידה במשקל, פצעים בפה, חום, חולשת שרירים, הטלת שתן תכופה, קשיי שינה ונוקשות שרירים. במקרים קיצוניים יותר, מחלת פרקינסון עלולה לגרום למוות. למרבה הצער, הפרעה זו אינה ניתנת לריפוי. עם זאת, ישנם טיפולים הזמינים לסייע לסובלים ממחלת פרקינסון. אפשרויות טיפול אלה כוללות תרופות וכן מכשירים שונים המאפשרים לאדם לשמור על יכולתו לחיות חיים רגילים יחסית.


צורת טיפול אחת המשמשת למחלת פרקינסון היא השימוש בלבודופה. לבודופה נקבע לעיתים קרובות לטיפול בחולים שהתסמינים שלהם אינם מגיבים לצורות אחרות של תרופות. אף על פי שלבדופה הוכח כיעיל, הוא עלול לגרום לתופעות לוואי לא נעימות הכוללות חרדה, בחילות, עצירות, כאבי ראש, צהבת, סחרחורת ותסיסה. תרופה זו נקבעת לעיתים קרובות לטיפול בחולים שהצליחו בתרופות נוגדות עוויתות אך היו להן רמות שונות של הצלחה. חלק מהחולים אף חוו הקלה מוחלטת מהתסמינים שלהם באמצעות לבודופה.

All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page