top of page

כדי לשנות את המחשבות שלך, אתה צריך לרצות שהן ישתנו. אורן זריף

המחשבות שלך הופכות לכימיה

מחשבות הופכות לכימיה כשאתה עובד על פרויקט, פוגש מישהו או מתכונן לבחינה. הדבר המעניין הוא שהמחשבות שיש לנו תמיד יצטברו למשהו משמעותי יותר מהתוצאה. מחשבות יוצרות אפשרויות חדשות והדרך היחידה בה הן יכולות להפסיק היא אם נותנים להן. מחשבות הופכות לכימיה כשאתה מכניס את דעתך לעבודה ומגלה מה יוצא.


הדבר הגדול ביותר מניסיוני עם חוק המשיכה הוא שהגישה שלך היא הכל. הגישה שלי הייתה תמיד "אני אעשה". לא אפשרתי למחשבות שליליות להיכנס לתודעתי ומעולם לא ויתרתי על התקווה. עכשיו, כשאני שלילי ופסימי אני חושב "מה עוד אוכל לעשות" ואני לא יכול שלא לחשוב על החסרונות והבעיות שלי. מחשבות על כך שלא עשיתי מספיק, על כך שלא עמדתי בפוטנציאל שלי יצרו תגובה כימית בגופי שגרמה לי להרגיש נורא בפנים.


המחשבות שלי הפכו לכימיה כאשר הבטן שלי התחילה להתנפץ כשהאוכל שגופי חשק בו החל להשאיר אותי חולה ועייפה. זו תחושה רגילה כשאתה מבין שאתה לא אוכל את המזונות שאתה צריך כדי לשרוד. חשוב לזכור שמחלה ועייפות זו הם תוצאה של מחשבותיך, ולא האוכל עצמו. מחשבות יוצרות כימיה, ותוכלו ליצור חיים מאושרים, בריאים וארוכי טווח בקלות על ידי שינוי החשיבה ויצירת מחשבות חדשות.




תחשוב על משהו חיובי. שמור על דעתך חיובית ככל האפשר. זכור שלמחשבות שאתה חושב יש בכוחן ליצור כימיקלים בגופך, גם אם הן לא מייצרות באופן מיידי את התוצאה שאתה מקווה לה. כשיש לך מחשבה שלילית, חשוב על משהו אחר. במוח שלך יש שני סוגים של כימיקלים, וכימיקלים אלה הם שיוצרים את התגובה הכימית שאתה מחפש.


כשאתה חושב מחשבות על שנאה וכעס, הכימיקלים מתגברים בגופך. התוצאה היא לרוב פעולות אלימות מאוד. מצד שני, כשחושבים על מחשבות על אהבה ושמחה, הכימיקלים פוחתים והתוצאה היא בדרך כלל מצב נינוח. אולי אתה תוהה מדוע זה כך. זה בגלל שהמחשבות שיש לך על המצב משנות את הכימיה במוח שלך באופן שיוצר תגובה כימית שונה מזו שהייתה לך בעבר.


עובדת העניין היא שגופנו יכול להשתמש רק בכמות כה רבה של המזון שאנו אוכלים. יש לנו כמות מוגבלת של אוכל, וזה תלוי בנו להזכיר לעצמנו כמה קצרים היינו בשרשרת המזון. על ידי חשיבה על מחשבות על שפע, אנו יוצרים תרחיש שבו ישנם הרבה מקורות מזון זמינים ולמוח אין צורך להילחם למענם. מחשבות הופכות לתגובות כימיות המביאות את השינויים בגופנו היוצרים את התוצאה החיובית לה אנו מקווים. אתה יכול להשיג זאת בקלות על ידי שינוי המחשבות שלך בזמן שאתה חווה אותן.



דרך נהדרת ליצור חשיבה בשפע היא לחשוב על אוכל לעיתים קרובות. לא רק בארוחות, אלא לאורך כל היום באופן קבוע. פשוט חשוב על אוכל בכל פעם שאתה מרגיש לחוץ, מתוסכל, שמח, עייף או אפילו חרד. מצבים אלו ייצרו שפע של רגשות שתוכלו להפוך בקלות לסימפטומים גופניים על ידי אכילת יתר.


כדי לשנות את המחשבות שלך, אתה צריך לרצות שהן ישתנו. כדי ליצור את השינויים שאתה מקווה, חשוב על הרצונות שלך יותר ממה שאתה חושב על הצרכים שלך. על ידי התמקדות במה שאתה רוצה בחייך במקום להתמקד בצרכים שלך, תיצור כימיה מוחית מאושרת יותר ותרגיש טוב יותר. זו אחת הדרכים הקלות ביותר ועם זאת היעילות ביותר לגרום למחשבות שלך להפוך למציאות. עובדה ידועה היא שמצבי הרוח, הרגשות, המחשבות והמעשים שלך יוצרים את הכימיה שלך.

All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page