top of page

טיפול בסרטן הלימפה סרטן הלימפה הוא אחת הצורות הקטלניות ביותר לסרטן, אורן זריף

טיפול בסרטן הלימפה

סרטן הלימפה הוא אחת הצורות הקטלניות ביותר לסרטן, וכפי שהשם מרמז, סרטן זה נובע ממערכת הלימפה. סרטן הלימפה הוא בדרך כלל מחלה בצמיחה איטית, אך במקרה של התרחשות הוא מהיר ביותר וקטלני. סרטן הלימפה יכול להיות משני סוגים - מחלת הודג'קין והלימפומה שאינה הודג'קין. סרטן הלימפה מופיע בדרך כלל אצל אנשים מבוגרים, בדרך כלל אצל אלו שהוסרו את בלוטות הלימפה.


סרטן הלימפה יכול להופיע גם אצל אלו שנחשפו לאסבסט. חומר זה מסוכן בעיקר למי שנחשף אליו בימי ילדותו מכיוון שיש סיכויים גבוהים שהם יפתחו לימפומות שאינן הודג'קין עם מאפיינים של שני סוגי סרטן. סרטן הלימפה מאובחן בדרך כלל בשיטות שונות, כגון ביצוע ביופסיה של בלוטות הלימפה או הרקמה, הזרקת סוג מסוים של צבע לבלוטות הלימפה או באמצעות מיקרוסקופ מיוחד לבדיקת הרקמות מתחת למיקרוסקופ. אם אתה מתבונן באחד מהתופעות או הסימנים, מומלץ לבקר מיד עם רופא לצורך אבחון מדויק של לימפומות.


לסרטן הלימפה יש ארבעה סוגים שכיחים, כלומר לימפומה של הודג'קין (HDL), לימפומה לא משנה מה מצב המצב, (LLR), לימפומה שאינה הודג'קין (NHL) ומחלת כריות שלא צוין אחרת (CD). לחולים עם אחד מארבעת סוגי הלימפומה האמורים מומלץ לעבור בדיקות מעבדה תכופות על מנת לאבחן כחולה סרטן מסוים. חלק מהסוגים הנפוצים של בדיקות מעבדה המבוצעות לצורך אבחון סרטן הלימפה הם ספירת תאי דם, בדיקות דם, צילומי רנטגן, בדיקות שתן, ניתוח רקמות עצם, הסתיידות נפיחות, מחקרי ניגודיות, מריחת פאפ, אנזים ניגודיות / EDTA וספציפי לערמונית. מבחן הקרנת אנטיגן (PSA / PCAS). כמו כן, חשוב לציין כי גם אם אובחן חולה כלשהו בלימפומה כלשהי, אין זה אומר שהוא / היא נרפאה.

All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page