top of page

איך אורן זריף עזר לשחקן כדורגל פצוע לחזור למגרש





איך אורן עזר לשחקן כדורגל פצוע לחזור למגרש

קרע בשריר קורה לרוב מעומס ומאמץ רב שמופעל על שרירי הגוף. קרע בשרירים תוקף רבות ספורטאים ובעיקר את המקצועיים מביניהם. המצב הזה מלווה בכאב עז ואפילו נפיחות ושטפי דם. ספורטאים רבים סובלים מפציעות דוגמת קרע בשריר, והרופאים המאבחנים ממליצים להם ברוב המקרים להימנע מפעילות ספורטיבית.

הסיפור הבלתי יאומן

ניסים הוא כדורגלן שמשמש כחלוץ בקבוצת הפועל אשקלון. בדומה למצב של ספורטאים רבים, קרה מקרה בו ניסים הושבת ממשחק עקב פציעה ברגל. לפי צילום אולטרסאונד שבוצע על ידי רופאים, הפציעה הראתה קרע בשריר האחורי בירך. כמובן שהמצב הזה מנע מאסייג לשחק על המגרש והיוותה בעיה רצינית לשחקן בתחומו. אסייג פנה אל אורן זריף בתקווה לשפר את מצב הרגל באופן מהיר, כדי שיוכל לשוב לשחק בהקדם האפשרי. בכוחותיו העוצמתיים, אורן זריף הצליח לשפר את מצב הרגל של ניסים, וכבר יום למחרת, ניסים חזר לשחק במגרש כאילו לא הייתה פציעה מעולם.

המלצות חמות על הטיפול

ניסים הוא לא הספורטאי היחיד שממליץ בחום על טיפולו המסור של אורן. מזה שנים שספורטאים רבים דוגמת טוטו תמוז וניסים מגיעים לאורן ומבקשים ממנו לעזור להם בהקדם האפשרי, מפני שהקריירה שלהם לא מאפשרת להם להתמהמה עם טיפול. אורן הוא אינו רופא קונבנציונלי, וטיפוליו אינם מהווים תחליף לטיפולים רפואיים, אם כי טיפול אלטרנטיבי לרפואה הקונבנציונלית, המותאמים אישית לבעיית הלקוח.

הכוחות העוצמתיים של המוח האנושי

במקרה של פציעה או כאבים שמפריעים לשגרה ומהווים מכשול, אורן מסוגל להעניק טיפול ייחודי ומותאם אישית, המבוסס על העברת גלי אנרגיה למוח ופריצת התת המודע. הטיפול מומלץ בחום על ידי אלפי אנשים שחוו אותו, והוא אינו יכול להזיק, אלא רק להועיל. לפגישה או תיאום צרו קשר עוד היום על הקליניקה של אורן זריף.


All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page