top of page

איך אורן זריף הצליח להעלים כאבים בגפיים?

איך אורן הצליח להעלים כאבים בגפיים

כאבים חמורים בשרירי הגפיים דוגמת ידיים ורגליים יכולים להיגרם מסיבות רבות, וככל שהרמה שלהם גבוהה כך גוברים הסבל וההפרעה בשגרה. כאבים כרוניים שמתפתחים וממשיכים מצריכים טיפול, כיוון שהם עלולים להגיע מאוחר יותר למצב גרוע ולסיבוכים רפואיים חמורים, כמו נכות. כאבים במפרקים פוקדים בעיקר אנשים מהאוכלוסייה המבוגרת. כאשר מודבר בכאבים כרוניים, שלא עוברים ואף פוגעים לאט לאט בתפקוד, יש לנקוט בטיפול להקלת הנזק או לריפוי. נסתרות הן דרכי האל, ופעמים רבות אין לרפואה הקונבנציונלית טיפול חד משמעי להעלמת הכאב.

סיפורה של אלונה א.

אלונה סבלה מכאבים עזים בברכיים וביד ימין. הכאבים היו כה עזים, עד כי הפריעו לאלונה בחיי השגרה שלה, גרמו לה לסבל ואפילו השביתו את התנועה החופשית שלה ביד ימין. זה לא פשוט לחיות עם כאבים חמודים באיברים חשובים כמו הידיים והרגליים. אלונה לא הצליחה לתפקד כראוי בחיי היום יום, והסבל שלה מנע ממנה שינה סדירה בלילות. היא החליטה גלשת לטיפול אורן, תחילה בברכיים בלבד, וכשראתה כי טוב, המשיכה את הטיפול ביד ימין. לאחר שלושה טיפולים של אורן, הכאבים בברכיים חלפו, והתנועה ביד ימין החלה לחזור! "אורן הציל אותי".

שליחת גלי עידוד למוח

היכן שהרפואה הקונבנציונלית מרימה ידיים, אפשר להאמין ולמצוא פתח לריפוי בכיוון עליו לא חושבים באופן ישיר: המוח שלנו. במוח האדם יש מנגנון שבעזרת גלי אנגריה חזקים, מעודד ריפוי עצמי של הגוף. זה לא פשוט להגיע לתוצאה מספקת, ולא כל אדם יודע איך להפעיל את הטיפול הזה. אורן זריף ניחן ביכולת מרשימה ומוכחת של טיפול אנרגטי חזק התורם לתהליך ריפוי טבעי, וזוהי הדרך בה הוא עזר לאלונה. יש לציין שאורן הוא מטפל אנרגטי ואינו רופא מוסמך, כך שטיפוליו הם אינם תחלופה לרפואה הקונבנציונלית.

קבעו פגישת ריפוי!

זה שנים שאורן עוזר לאנשים רבים ברחבי הארץ והעולם, שמתמודדים עם כאבים מסוגים שונים. הסיפור של אלונה הרשים אתכם ואתם מעוניינים לנסות את הטיפול? קבעו עוד היום פגישה אצל אורן.


All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page