top of page

הדמיה רדיולוגית לניהול סרטן הלימפה, אורן זריף

הדמיה רדיולוגית לניהול סרטן הלימפה

סרטן הלימפה, המכונה לעתים לימפומה, הוא סרטן חשוכת מרפא של מערכת הלימפה. לימפומות הן בדרך כלל משני סוגים: מחלת הודג'קין ולימפומה שאינה הודג'קין. סרטן הלימפה הוא בדרך כלל בגידול ראשוני מפוזר המשפיע על כלי הלימפה, וגורם בדרך כלל לנפיחות של רקמות ואיברים הסובבים אותו, ו / או שזה יכול להיות גידול משני הנגרם על ידי מצב אחר. סרטן הלימפה יכול לבצע גרורות במהירות רבה בגלל הדרך המורכבת שבה תאי הלימפה עוברים בגוף האדם.


ברוב המקרים של סרטן הלימפה, אין שום עדות לכך שהסרטן מתפשט לחלקים אחרים בגוף. אך גם במקרים בהם הסרטן התפשט לאיבר ספציפי או לחלק בגוף כמו מוח העצם, בלוטות הלימפה או בלוטות הלימפה, ייתכן שיהיה צורך בניתוח בכדי להסיר את רוב הסרטן מאתרי היעד הללו. הטיפול הנפוץ ביותר בסרטן הלימפה הוא ניתוח, שמסיר את רוב הרקמה הפגועה וחושף את הרקמה הבריאה בחלק האחורי של הגרון או באזורים מקומיים אחרים. לפעמים משתמשים בשילוב של ניתוח וטיפול בהקרנות כדי לחסל לחלוטין את כל התאים הסרטניים שנותרו באזורים הנגועים. יש רופאים שמעדיפים שילוב של ניתוח, הקרנות ותרופות ביולוגיות (כמו השתלת תאים בודדים ממוח העצם של המטופל) על מנת לטפל באופן מלא בחולה. '


במקרים מסוימים, רופא עשוי להזמין בדיקות הדמיה בנוסף לניתוח או טיפול בהקרנות כדי לקבוע את חומרת סרטן המטופל. סוג ההדמיה הנפוץ ביותר המשמש לאבחון לימפומה הוא צילום רנטגן, סריקת טומוגרפיה ממוחשבת (CT), סריקת הדמיה תהודה מגנטית (MRI) והדמיית טומוגרפיה של פליטת פוזיטרון (PET). למרות שטכניקות הדמיה אלה אינן תמיד חד משמעיות, הן יכולות לספק מידע חשוב אודות מצבה של מסת סרטנית בגוף. בדיקות אלו יכולות לעזור לרופאים לתכנן אפשרויות טיפול.

All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page