top of page

סימפטומים אחרים שעלולים להתרחש לאחר פריצת דיסק כוללים כאבים והידוק.אורן זריף


תסמיני פריצת דיסק יכולים להופיע פתאום במספר מקומות לאורך עמוד השדרה שלך. תסמיני פריצת דיסק יכולים לנוע בין קל עד בינוני לחמור. לגב ולצוואר שלך יש בדרך כלל מספר רב של דיסקים רכים וגומי המצויים בין כל שתי חוליות התומכות בדחיסת עצבים ומסייעות בשמירה על יציבות עמוד השדרה. מדי פעם, הסימן הברור ביותר ל פריצת דיסק הוא חולשה, עקצוצים וכאבים באזורים המותניים או צוואר הרחם.

עם זאת, פריצות דיסקים שלוחצות על העצבים יכולות להתבטא גם כתחושות נרחבות, בוערות, חולשה בכוח, קהות ולחצים כואבים ומחרידים עוד יותר. דיסק פריצה אינו תמיד מסכן חיים, אך במקרים חמורים הוא עלול לגרום לנזק עצבי שהוא קבוע ולעיתים מתיש.


לפעמים, פריצת דיסק עלולה להתרחש עמוק בתוך הרקמה הרכה שבה לא ניתן לראות את הגרעין. במצב זה, כאבי דיסק יכולים להיות כה חמורים עד שהאדם מתקשה ללכת, לעמוד ואפילו לבצע משימות פשוטות. כשהמצב מחמיר, האדם עלול להיתקל בקושי לגרום להרפיה של השרירים ועלול להרגיש עייפות מתמדת. חלק מהאנשים עשויים להרגיש שהם הולכים להתעלף, והם עשויים לחוות חולשת שרירים יחד עם קהות. לעתים, תסמיני פריצת דיסק עשויים להתרחש רק בצד אחד של הגוף, והם יכולים להסלים במהירות למשהו שהוא מאוד רציני.



כאשר דיסק מתנפח גורם ללחץ וגירוי סביב הרקמות הרכות של עמוד השדרה, ניתן להמליץ ​​על הליך שנקרא פירוק חזה בעמוד השדרה. פירוק חזה בעמוד השדרה הוא ניתוח שמסדר מחדש ומחזק את עצמות החוליות בגב האדם. זה מושג על ידי הזרקת נוזל דקומפרסיה בעמוד השדרה ישירות לעמוד השדרה. נוזל זה עוזר להפחית נפיחות, משיכת שרירים וכאבים בתוך האזורים הפגועים. ההליך עשוי גם לשפר את תפקוד השריר ולספק יציבה משופרת.



אחד התסמינים השכיחים של פריצת דיסק הוא עקצוץ. עקצוצים יכולים להתרחש בצד אחד או בשני הצדדים. בדרך כלל התחושה מופיעה במהירות ונמשכת מספר דקות בלבד. אנשים שעברו הפחתת דיסק בדרך כלל מתארים תחושת עקצוץ כהרגשת סיכות ומחטים, אך היא עשויה גם להרגיש יותר כמו תחושת פצפוץ. עבור אנשים מסוימים, הקהות נמשכת זמן רב יותר ממה שהיא מרגישה מבחוץ.



סימפטומים אחרים שעלולים להתרחש לאחר פריצת דיסק כוללים כאבים והידוק. חשוב לציין כי זה לא תמיד אומר שהתקלה בדיסק. כאב יכול להופיע יחד עם קהות וחולשה. על מנת לקבוע את חומרת המצב, ייתכן שתצטרך להתייעץ עם כירופרקט מוסמך או פיזיותרפיסט. אנשי מקצוע אלה יכולים לעזור לך ללמוד עוד על המצב הספציפי שלך ואילו טיפולים עשויים להיות שימושיים עבורך.



דיסקים בעמוד השדרה הם שקיות מלאות בנוזל המסייע בהגנה על החוליות מפני נזקים. כאשר הדיסק בולט או מתנתק, הוא מאפשר לסיבי העצב לעבור באמצע תעלת השדרה, שם הם חשופים לפגיעה ולדלקת. דלקת זו יכולה להגביר את הלחץ המופעל על העצבים, מה שעלול לגרום לחוסר תחושה, עקצוצים, חולשה ותסמינים אחרים. אם יש לך דיסק מתנפח, ייתכן שתצטרך לפנות לטיפול רפואי מיידי. אחרת, הפציעה עלולה להמשיך ולהחמיר ולגרום לסיכון הבריאותי שלך.

אורן זריף


בנוסף לדיסקים בעמוד השדרה, החוליות עלולות להיפגע ולבלוט החוצה מתעלת השדרה. מקרים חמורים יותר עלולים לגרום ללכידת דיסק, או כאשר הדיסק הפנימי המותני לוחץ זה על זה ומפעיל לחץ על העצבים. זה ידוע בשם לורדוזיס מותני. חולים עלולים לחוות כאבים עזים וייתכן שיהיה צורך להרדים אותם בזמן שהאבנים מוסרות מעמוד השדרה.


לעיתים מבולבלים תסמיני פריצת דיסק עם תסמינים של איזאטיקה. למרות ששניהם עשויים להיות כרוכים בלחץ על העצב, הם שונים מאוד. לכן, עליך תמיד לפנות לטיפול רפואי מיידי כאשר אתה חווה כאב או קהות.


All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page