top of page

איך אורן החזיר לרגליים יציבות ?


איך אורן החזיר לרגליים יציבות

בעיות שונות בגפיים התחתונות כוללות מאפיינים כמו חוסר יציבות ברגלים, קושי בהליכה והפרעות בשיווי המשקל. ההפרעות הללו גורמות לאדם לאבד את תפקודו השגרתי, הן נפוצות בעיקר בגילאים מבוגרים של 40 ומעלה. פעמים רבות, ההפרעה נופלת על האדם כרעם ביום בהיר, והרופאים לא יודעים להסביר מדוע האדם חווה אותה.

הסיפור של אברהם

מאחורי אברהם ס' עומדת קריירה רבת שנים בתעשייה הצבאית, וכיום הוא עובד כמאבטח. לפני מספר שנים אברהם סבל מבעיה יוצאת דופן שאפילו הרופאים התקשו להסביר: הוא התקשה בהליכה באופן חמור, והזדקק למקל הליכה. הרופאים לא ידעו להסביר כיצד התופעה הזו קרתה, והציעו לאברהם פתרון יחיד של ניתוח. אברהם פנה לקבלת טיפול חלופי אצל אורן זריף, וראו איזה פלא: בתום 3 טיפולים בלבד, חזר לעמוד על רגליו ללא קושי, וזרק את מקל ההליכה! אברהם הודה לאורן בחום במילים: "אורן הצליח לעזור לי ואני מרגיש כעת הרבה יותר טוב, בלי ניתוח!".

ריפוי באמצעות כוחות התת מודע

הסיפור של אברהם חשוב מאוד לנושא הרפואה האלטרנטיבית, והוא ממליץ בחום כי יש להימנע מניתוחים מיותרים. לדעתו, כל אדם הסובל מבעיה דומה צריך להגיע לקליניקה של אורן לקבלת טיפול במקום להיכנס אוטומטית לניתוח מיותר. אורן מטפל באמצעות שיטת הפסיכוקינזיס הייחודית – טיפול אנרגטי בו מתבצעת חדירה לתת מודע ומשנה את כללי המשחק של המוח החולה בעידוד לריפויו.

צרו קשר עוד היום

אם אתם סובלים מבעיה שהרופאים לא יודעים להסביר ממה היא נגרמה, ולא מציעים טיפול מלבד ניתוח או הליך שאתם אינכם בטוחים לגביו, יש תחליף אלטרנטיבי. אורן לא מהווה כתחליף לרפואה הקונבנציונלית והוא אינו רופא, אך כוחות הריפוי האלטרנטיביים שלו מוכיחים את עצמם כל פעם מחדש. לתיאום קבעו פגישה.


All Videos

All Videos

All Videos
חיפוש סרטון...
oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

oren zarif price | oren zarif review | oren zarif costs

00:33
צפייה בסרטון
פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

פרופסורים ורופאים מספרים וממליצים על הטיפול של אורן זריף

04:04
צפייה בסרטון
אורן זריף - המלצות רבנים

אורן זריף - המלצות רבנים

01:39
צפייה בסרטון
bottom of page