צעדים קלים לבעלי קשיי הליכה- אורן זריף


צעדים קלים לבעלי קשיי הליכה

קושי בהליכה הוא מצב שאנשים רבים חיים איתו מדי יום, ואם אתה אחד האומללים שהתמודדו עם זה, אל דאגה. יש צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע את זה קורה. קושי בהליכה, מה הסיבות?


את הגורמים לקשיי הליכה ניתן לייחס לכל כך הרבה גורמים. בתור התחלה, אדם הסובל מעודף משקל יתקשה ללכת. הסיבה לכך היא שמסגרת גדולה יותר תקשה על האדם לנוע בנוחות, במיוחד סביב סיבובים. מקובל גם שאדם עם עודף משקל לא נמצא בכושר הכללי, דבר שיכול להוסיף לקושי בהליכה.


גורם נוסף הוא הגיל. ככל שאנו מתבגרים, לעתים קרובות אנו מאבדים את טונוס השרירים, מה שעלול לגרום לשרירים ברגליים להיות צמודים ופחות גמישים. זה מקשה על ההליכה ככל שהשרירים מתאמצים ומתהדקים. כשאנשים סובלים מעודף משקל, הם נוטים לאבד את טונוס השרירים, מה שאומר שהם לא נעים בחופשיות כמו פעם, והליכה הופכת לאתגר יותר.


הגורם הסופי, השמנת יתר, יכול להשפיע על כל אחד כמעט. לאנשים הסובלים מהשמנת יתר יש פחות גמישות ברגליים, מה שהופך את ההליכה לאתגר יותר ממה שצריך להיות. חלקם עשויים אפילו לגלות כי הליכה פוגעת בברכיהם או בירכיהם. אם אתה מתקשה ללכת, שאל את הרופא לגבי אפשרויות פיזיותרפיה.


אם כל הגורמים הללו הם האשמים, ישנם פתרונות זמינים. הרופא שלך יכול לרשום ציוד אימון שבו תוכל להשתמש כדי לחזור לכושר. כמו כן, ישנן תוכניות זמינות שיכולות לעזור לך בתהליך על ידי הפחתת משך הזמן המושקע בישיבה, הגדלת הניידות שלך וללמד אותך כיצד להימנע מלחץ מיותר על הברכיים והירכיים.


אם אתה מתקשה ללכת כל הזמן שהיה לך בעיה, כדאי לך לנקוט פעולה ולשפר את מצבך. ישנם צעדים קלים שתוכלו לנקוט בכדי להקטין את משך הזמן בו אתם חווים קשיים בהליכה. כל מה שצריך זה קצת מסירות ומאמץ. אל תבזבז את זמנך ואל תשב בבית כל יום ויאחל שיהיה לך טוב יותר. אתה יכול לעשות משהו בקשר לזה!


דרך פשוטה אחת לשפר את מצבכם היא להתחיל ללכת בתדירות גבוהה יותר. נסה לצאת לטיול קצר בבוקר. כמו כן, הקדישו זמן במהלך השבוע בו תלכו. תוכלו לצאת לריצה במהלך הצהריים או לטייל בפארק מקומי לאחר העבודה. כך או כך, המטרה שלך היא לזוז ולהביא את הדם לזרום בכל גופך.


חשוב לשמור על משקל זהה. אנשים רבים חושבים שאם הם עוטים קילוגרמים שהם הולכים ללכת יותר. לא רק שזה לא נכון אלא שהוא יכול להקשות עוד יותר על ההליכה מכיוון שלא תתמכו יותר. הליכה עם חבר יכולה להיות גם דרך יעילה לשמור על מוטיבציה אחד לשני. כשרואים אחד את השני זו תזכורת שאתם עושים מה שאתם יכולים בכדי לגרום לגופכם לנוע ולחזור לכושר.


הדרך הסופית להקל על כאבי ההליכה היא להגביר את הגמישות שלך. זה אולי נראה קשה בהתחלה, אבל אחרי זמן מה, אתה תרגיש יותר גמיש. התחל על ידי ביצוע כמה מתיחות קלות כדי להגדיל את טווח התנועה שלך. ואז עברו למתיחות אינטנסיביות יותר. כשתעשה זאת, תבחין כי הכאב הכרוך בהליכה למעשה מתפוגג. ככל שתתרגלו זאת יותר, זה יהפוך להרגל להגביר את הגמישות וההליכה שלכם תהיה קלה ומהנה יותר.